Saturday, September 16, 2017

Kembali

Assalamulaikum and greetings all,

Alhamdulillah malam nie ada kelapangan sedikit. Tetiba terasa macam ingin kembali berblogging. Banyak sangat yang tersimpan dalam kepala tapi tak terluah.

.

Saya rasa blog adalh tempat terbaik untuk saya mulakan semula alam siber saya.
Facebook, instagram, Twitter (lagi lah tidaknya) agak tidak berapa menarik perhatian saya sejak kebelakangan ini.

.

Tujuannya adalah untuk saya follow mana2 blog yang dapat memberi inspirasi dan semangat pada terutama mengenai kehidupan.

.

InsyaAllah..kalu ada kelapangan saya pown ingin berkongsi sedikit sebanyak pengalaman (mostly bidang kerjaya) yang ada, dan pandangan saya dalam sesetengah perkara. Dan mengenai masakan juga.Hehe. Supaya next time bila dah scroll2 bole lah tengok improvement diri dalam bidang masakan. Dan juga mendorong saya juga untuk make it something.

.

Mungkinlah dengan ada yer blog ini keep motivate myself untuk membuat sesuatu pastu nanti boleh lah share dekat blogging. Perkara yang berfaedah lah terutamanya.

.

Theme grafik segala bagai tu biar jerlah mcmnie jer.Malas nak tukar2. Yang penting isinya. Smile~

Regards
Enah

No comments:

Post a Comment

My Reading

As Salam, Terpanggil lagi untuk post. 😊 Walaupun lagi dua hari ada exam, i'm not ready yet and kita mencuba nasib jerlah nanti...

Noticeable?